Wednesday, November 3, 2010

aku disahkan berpenyakit..=(


Bismillah and Asslamualaikum....
...wuuu...aku sakit...helppp!....hurm.nk tau sakit ape?sakit termenong!...parah...
cikgu di sekolah bila tau aku bekaming teacher...die bilang...nnt awak jd cg termenung.hihihi..........bayangkan la...mesti bliau dh kenal sgt perangai aku...kat kelas ske termenung kot.....

nak dijadikan cerita...pagi tg...aku pegi imegresennn...as usual..penuh org walaupun pg mane kite pegi...sempat jugak aku perhati...ramai orang cina...aku and seorang jejaka nih je melayu...ceh2...x sangka pulak penyakit aku nih membawa kepada jejaka tersebut....u kno wat...aku nantok gelll...pkul 8 dah kua...giliran aku 1033(ye...sy ingat...caye x..hehe)...tgu punya tgu...duduk punya duduk....menguap punya sangap...sampailah aku di dunya ku sendiri..sukar nak tafsir aku kat mane..just empty...tiba2! jejaka tu tegur aku....huh...tersentak aku dari termenung aku tuh..(nk ckp lamunan..tp cm puyu.haha)...

die tanya.." ni awak punye ke?", sambil menuding jari ke arah borang permohonan aku kat sebelah kerusi aku...

aku x perasan pun bila masa kewujudan die duduk sebelah punye sebelah kerusi aku.

aku pun jwp la..." ye saya" , sopanx?ahx

die ckp sepatah je.." tu..." sambil tunjuk kat no kat depan..

apa daaaaaaaaaa..no 1033..hahha...leh x pasan,..mengelamun punye pasal..mesti time tu...mata aku x berkelip..terbeliak besar kan..hjehe..alhamdulillah die leh nk tgk borang aku yang terpampang no giliran tu...kalo tidak..jenuh nak tunggu lagi.......aku pun tersengeh malu2 ckp tq ...and trus gi kaunter...en kat kaunter tersenyum2...tau die nampakk...huh.malu...lantak..hak2

mesti tertanye2kan..hensem x jejaka tu..i know girls well.haha..dh 50++...pokcik...so not my taste la kan.hehe. stlah 3 jam akhirnya siap urusanku.alhamdulillah..........................chaw!




Photobucket

No comments: