Tuesday, November 16, 2010

bombastik

bismillah...assalamualaikum


keyh...cuti dah mula..plan2 bombastik aku pun mula dah..kui3..nape aku ckp bombastik?hahaha...sebab...menurut pengalaman2ku yang lalu...semua plan aku hancussss...x berjalan...tapi aku TETAP! nak cube plan.haha..bace je la ea..sian kite..x putus ase.haha...
ermmm..

pertama!mo work out!nk lose weight!ahaha..jgn gelak...shhttt..! ye...saya dah gemok...key..i know how to get ideal body weight very well.tapi x buat2 kan;..pandai cik mra...

ok..kedua!nak bace buku2 yang ddah lama aim untuk dibaca...jangan salah faham..bukan yang bace kene hafal2 tu...bukan..exam dah habis dude...haha,...yang jenis novel2..cerita2...motivasi...i like!...

ketiga!painting..yess...ada new hobby...sebenarnya..lama dah minat..cume x buat.tapi kan..x la cantik..tapi sukeee.,.haha..kesian...

keempat!adalah...rahsie,...cube teka..hehe.x perlu semua nak bagi tau n ada reason sendiri nape x nak bgtau...tapi...ill make sure dis time...akan menjadi.haha...cukup ke mase...cuti sekejap sangat la..insyaallah...kalau takde aral melintang...kalo aku x asek terlentang..kui2...c ya!daaaaa...
Photobucket

No comments: