Monday, November 15, 2010

time will heal


Bismillah...and assalamualaikum....!huh..lega...seronoknya aku....yela...exam yang aku geruni sudah pun abis...tadi konon nak enjoy-enjoy gi wayang(tanpa tau nak tengok cerita ape)...then....Takers had taken my heart.ceh x pasal. sebab pilih cerita tu? sebab cm best je tgk poster die...sebab wayang tu paling sesuai masanya. sebenarnya confuse jugak...nak tengok unstoppable ke...takers...unstoppable ke takers..huhu..dah tau kan keputusan aku?hee..Takers..and sangat2 enjoy tengok cerita ni......briefly..cerita nih mengisahkan pasal perompak2 handalan dan profesional yang hensem, kaya, tapi x bahagia.haha...mana de perompak bahagia.penat jadi perompak.orang ketok pintu pun dah gelabah semacam. ada la jugak diselitkan cinta cintun...antara kawan...keluarga..kekasih.hurmm...kelakar ada....sedih ada....suspen ada..ops...y aku cam promote sangat cerita nih..haha..dapat apa?huhu just want to share the joy.

k2....ramai lagi mahasiswa2 yang cemburu dengan aku yang dah habis exam nih kan..harus lah cemburu ....mana ada orang suka exam.kalau
suka tu...bukan org..=p....tapi no worry friends...time will heal...sekarang anda semua rasa tertekan sangat2...kena baca macam-macam...menghafal...takut....(ni la apa aku rasa masa musim2 peperikasaan)...bila dah lepas exam tu....rasa ok balik....semua tu mainan perasaan je....nasihat saya..buat sehabis baik...sementara ada masanya lagi....masing-masing ada hak untuk dapat markah bagus2...iya kan?


sekarang sangat =) ....mau tidak...dah habis exam..bakal balik ke kampung halaman(insyaallah) ..menyambut hari raya aidil adha...tapi...perasaan gembira nih x lama....esok lusa..hilang lah dia....hatta dapat johan dalam olimpik...takkan la kita rasa gembira sampai bila-bila kan...nanti akan hanya tinggal sebagai kenangan manis je.....macam tu juga kalau yang tengah bersedih...tak payah beriya-iya sedih...esok lusa...hilang sedih tu....insyaallah..trust me..suka duka silih berganti...redah je la...if anything happen...kembali k
epada pencipta kita....
*so mira...x payah happy2 sgt...=p
Photobucket

No comments: