Thursday, December 9, 2010

pencarian model bertudung..nak masuk boleh?:p

Bismillah and assalamualaikum....haiii!!oh saya sangat teruja untuk berkongsi info ini...tahu tudung fareeda?alar....tudung zaman2 sekarang ni...yang ada awning...semestinye!x perlu pakai mini skirt...x perlu tgi2...x perlu free hair.just join as u are..!hehe....ok...tudung fareeda kini mencari model!
  • model org dewasa..(ur mom pon boleh...40 thn ke atas!)...
  • model org dewasa jugak ( 40 ke bawah...kite2 nih la..hehe)
  • and! model si kecil molek( kanak-kanak bawah 12 thn)
mana la tau kan nak test market.,..hehe...and nak hadiah .btol x ?hadiah paling lumayan rm3000 Macam mana ek nak turut serta? senang je.....
1stly, kene lah beli tudung fareeda (23 september dan ke atas je tau..)bila dah dapat bil pembelian...jangan lupa minta cop pengedar yang sah itu. lepas tu..haaa....gaya kan la tudung tersebut secantik mungkin and ambil fotonya! jangan simpan je gambar tu or upload di fb! tp pos kan gambar tersebut dengan resit pembelian tadi, ke modelfareeda2011@fareedascarf.com. borang penyertaan boleh didapati di http://www.fareedascarf.com/2010/10/blog-post.html .......slamat mencuba kawan2!sebelum 11 januari 2010 ! ...mana la tau masuk KOSMO! sehingga berjumpa lagi!...daaaa....saya???oh saya setia dengan trendy frada(cari kami di fb)...haha..hopefully kiteorg pulak boleh cari model..wah2.....dreaming......

* pst..pst...lagi satu..najjah pon ade jugak cari model baru...nak tau info lanjut...search najjah muslimah di fb. wah2...ape kes semua nak cari model baru...syarat die same...kene pakai tudung mereka.hehe..harus la...kite lihat najjah vs fareeda..huhuhu...x pasal.....
Photobucket


2 comments:

:: farah :: said...

wehuuuuuu~~
masuk y0kk!!
hahhaa~ bajet berani.
sape jerr nk blanje tudung fareeda nehh! agaga! ;P

mirash said...

hehe..masuk la.mana tau rezeki.hehe...ceh..suh la die blanja...hehe