Saturday, January 8, 2011

girls only

bismillah and assalamualaikum...

tahukah anda?

  • rambut akan cepat rosak bila terdedah dengan cahaya matahari..stacy pon dh rambot pendek...rambut rosak katenyee....-so pakai tudung ye..
  • memakai pakaian terlalu ketat merupakan salah satu penyebab selulit.- so pakai longgar2 ye.jangan ikot cam Rihanna nih..tengok akibatnye.haha


  • kalau minum air sambil berdiri, air akan masuk terus ke dalam rahim(x bape nak paham, tapi nih petua mak dara)- so minum air duduk ye

  • kuku bila disimpan panjang terdapat beribu-ribu bakteria.bila anda makan nasi, ini bermakna anda makan nasi campur bakteria.euww..- so potong kuku anda(sunat hari isnin and jumaat) *jangan contohi die...=)
  • bila anda cukur bulu kening anda kena cukur berkali-kali lagi selepas itu dan menyusahkan anda disamping muka anda dah tak macam muka anda.macam hanis zalikha yang mendakwa difitnah membuat pembedahan plastik selepas mencukur kening nya.omg


kulit yang banyak terdedah kepada cahaya matahari, sejuk, debu akan membuatkan kulit anda tak lagi seperti bayi!- tutuplah yang mana patot tutup ye

-
-
-
-
-
-
-
c...islam itu indah.saya post ini untuk mengungkap sikittttt hikmah-hikmah anjuran agama saya, islam. tapi jangan pula kita ikut anjuran islam semata-mata untuk nak cantik.tapi buatlah kerana perasaan takut pada Allah dan mengharapkan keredhaannya.

peh...aku post benda nih ibarat memerli diri sendiri(kate logik akal aku)....x la mira...nih memperingati diri kau sendiri(kata side baik dalam diri aku)....ei...jangan la post..entry nih membosankan(kata side jht dalam diri aku)...mira!sampaikan lah walau dengan satu ayat( side baik dalam diri aku)...ok...buat je apa kau nak buat(akal aku)



Photobucket

No comments: