Monday, August 22, 2011

children activities

bismillah...
mari flashback!zaman dolu-dolu kan....and tengok aktiviti budak-budak sekarang waktu senggang...cekidaut!



1. Pensel peganti lego!
contohnya...menyusun pensel-pensel menjadi....erm..titian siratul mustaqim ?donno...apa ni sayang uiii....tapi mereka enjoy!

2. Mencipta mesin ringkas


3. Membuat koleksi pemadam cantik
comel kan pemadam ni.....pastilah lagi mahal dari pemadam petak tu...


"cikgu! i love u!" ..
"er...ar???"
"tengok nih"


tengok la...kreatifnya budak-budak nih....

4. haiyakkk!lawan pemadam.dah lama siuutt tak main.haha


5. fun book.haha..senang je letak nama..


6. Baca komik.


7.main sweet-sweet bank! haha..ini dulu aku x jumpa..




yea!aku pon dapat.kaya cikgu macam ni..


8. perempuan tetap perempuan....tengok ni...dalam class pon main mak-mak.


haa..macam-macam kan..kadang-kadang teringat zaman sekolah dulu...aku cari jugak budak yang macam aku dulu dalam kelas..tak de!belum jumpa.hehe..seronok jugak peratikan gelagat dia orng nih....ada yang main office2....tahu macam mana?bukak buku...jadikan macam laptop...main type2..hehe..kelakar kan...
semua diatas penah aku main..tapi ade satu ni...aku x pernah buat.salin balik buku cerita dalam 'fun book'.adoiii..untuk apa?

Photobucket

No comments: