Monday, September 5, 2011

love me,love me not

bismisllah...

oh iya...abis 2 bulan pecah otak.eh i mean praktikal.alhmdulillah...dah raya...otak cantum balik.happy semula.hehee....

masa praktikal...kritikan dan komen amat berguna...eceh.siyesly..untuk baiki semua-semua yang mampu.so...disamping observation pensyarah dan guru..saya tak lupakan pemerhati cilik saya yang memang sentiasa ada tengok saya mengajar.iaitu...jeng3...murid-murid saya...nak tau apa mereka fikir pasal saya?

Arahan: tuliskan apa yang awak suka dan awak tak suka pasal cikgu.tak tulis nama pon tidak mengapa.(supaya mereka boleh kutuk2 aku.haha)

tajuk:nurul syafiqah.ok.budak ni buat lawak antarabangsa.(itu nama dia)
tajuk sebenar: love me, love me not =p

permainan bahasa yang murid ini maksudkan.budak suka,cikgu berduka.kui2

ok noted.x nak marah.nanti cepat tua.haha
love you too!

dah awak noty..memang la kena marah .padan muka .=)
peramah?tau ke apa tu peramah budak kecik ui?hehe..(bagus kalau tau..)

kenapa ek budak nih cakap aku suka murid yang baik...?layanan tidak samarata ?opss..

ye...cikgu bagi sepit-sepit.hadiah x seberapa.(comel pulak ek..sepit-sepit)

tu dia..menggayakan sepit-sepit.haha (tutup muka lah.hadiah cikai)

ok.budak nih tipu.haha.mana ada rotan...pegang je...ish3

ceria?ok.im just pretending.haha.sebab kalau cg moody..budak lagilah moody.kan2?

adoi...suara lembut?ahaha..is it a compliment?haha..dah try ok...keluarkan harta qarun dalam peti suara.hasilnya seperti penyanyi tamil(pensyarah cakap suara macam penyanyi tamil T_T.)jangan bayangkan!

oh....this girl didnt want to fill the 'tak suka' column ...ouchh.

satu-satunya gambar bersama murid.^-^..(i x suka ambil gambar .....)

Photobucket

No comments: