Saturday, March 26, 2011

bukan buka pekong di dada

bismillah..n.. assalmualaikum...
aiyooo..menci!menci!menci!(dah sengau...)
kenapa kena tulis RPH guna tulisan tangan?ye...tau senang..tulis je...bukan kena tulis khat pon or tulisan berangkai kan?

tapi!!!banyak tau x nak ditulissss.....
2 jam tauuuuuuuuuuuuuuuuu

kalau tulisan aku lawa x peeeer....ini huduh betol..x caya tengok nih...
bukan buka pekong di dada..tapi bukti2!~supaya ada insan memahami.lok

kan?haa..jangan tengok tulisan je...tengok juga antara kecuaian aku yang aku list kan....
jadi...ini bermakna..bila aku menulis pada buku biru berat nak mam tu(buku RPH) banyak la aku cuai sana sini...so..liquid dah macam tumpah atas buku..sebab banyak sangat buat salah...salah ejaan la..salah page la...salah baris la..salah ayat..dan berbagai2 kesalahan !
euww....

k sekarang aku faham kenapa anak murid aku nangis..mengamok...bila aku suruh die buat latihan menulis...haha.

kan komputer ade....ape motif la kau suruh aku tulis tangan...takot orang copy paste?eh ape salahnye...memang banyak betol yang same and kena tulis semula...grr.....kalau copy paste....benda yang nak diajar sama pon...cara mengajar lain.huh..

Buku Rancangan Mengajar
menyusahkan
membebankan..berat!
comot!
bla3..

memang la merancang tu penting...tapi boleh tak saya type je?????+~

okey..berbeza dengan pe yang aku tulis dalam eseimen..hehehe..syhhh!
Photobucket

No comments: