Saturday, May 7, 2011

EMBUN

bismillah.....
dear ummi,

hee....i know u're not going to read this post..it
s ok...so soriii lupa hari nih hari ibu!!sori3...ni tau pon sebab....

tadi kita tengah tengok tv sama2 kan...seperti biasa...kita rebot remote control...

'kau memang tak ada kerja lain..tengok orang gemuk-gemok jadi kurus(biggest loser)...tapi dia tak kurus-kurus juga aku tengok(haha..!)...
tak pon tengok si bibir terbalik( maafkan

umi saya oprah..umi emo saya asek tengok u..haha)...' aduan umi kepada orang ramai.

tapi tadi kami berkongsi cerita yang sama!bual bersama dr mashitah.topik:poligami...so kami pon emosi bersama-sama la tengok...entah macam mana...aku terkhayal...tiba2 umi tukar channel.tv1.

'umey....kenape tukaa..."
'dh abis lah!'
'oh..ok'

'saya ucapkan selamat hari ibu kepada semua wanita-wanita di Malaysia...bla3" dalam rancangan apa kata wanita.

umiiiiiiiii!hari ibu ea hari ni?haha..lupe2...selamat hari ibuuuuuu...
kau memang...

hehe..memang comel kan umi.
so....hadiah hari ibu instant saya...saya nyanyikan umi lagu yang terlintas di kepala..kasih ibu...lagu nih so suiittt...=)....lagi2 bila saya yang nya
nyi kan...=)



kita tak pergi shopping sama-sama..tapi kita tahu taste masing-masing
kita tak share problem selalu..tapi kita tahu bila antara kita ada problem
kita tak cerita pasal kawan-kawan kita...tapi kita tahu kawan macam mana kita suka kawan
muka kita tak sama...tapi kita kongsi senyuman yang serupa =)
kita kongsi umi dengan 5 orang yang lain..tapi kita tahu umi sayang kite jugak=)
takpe kan lupa hari ibu?sebab hari-hari, hari ibu kan..kan?
mari doa sama-sama semoga kita semua jadi anak yang soleh dan solehah..jauhkan diri kita dari gelaran anak derhaka.amin.....

Tiada madu semanis kamu....
tiada bunga seharum kamu...
tiada bidadari secantik kamu...
tiada melayu sesopan kamu...
tiada wanita semanja kamu...
tiada hati sekuat kamu..
tiada kata bisa menggambarkanmu...
tiada siapa boleh menggantikanmu....



Happy Mother's Day Em
With love,
Photobucket

2 comments:

aqilah said...

sebijik ko nyanyi n joget ek...sikit pon ko tak ubah ahahahah

mirash said...

bkn qil..rentak lagu nih mmg gitu je la cara penyampaian die