Friday, October 21, 2011

posing guide

assalamualaikum
*ini bukan buat fisioterapi k.macam je.*

dslr bersepah.....photographer bagaikan cendawan tumbuh....pakar menyunting gambar merata-rata...and semua orang nak jadi model!haha.anda juga boleh.anda juga perlu jadi model..sebab...nak ambil gambar kahwin nanti kan...?birthday..bla3..kena abdikan.ok jalilah?walaupun kau x suka ambil gambar.=p

tapi tak tau posing?perlukan idea untuk berhadapan dengan lensa?...gabungan photographer yang hebat, editing yang meletop dan model yang pandai bergaya akan menghasilkan album yang diidam-idamkan. ahaks.jadi....photographer kena ada ilmu posing-posing ni..ajar client anda...gambar anda pon jadi cantik.ye..stress bila photographer pon tak ada idea.oh ok.lupa...nah idea untuk anda!



pst2..boleh tak nak cakap ..pre wedding patotnya tak payah ambik?ngaaa....lariiii



Photobucket

3 comments:

terchantek ^^ said...

stuju!! pre wedding ptutnya xyah mik.
hidup amirrrr!!!

Nathirah Ghazali said...

terbhaeeeek :)

mirash said...

terchantek: buwekk..aah.dh lama aku fikirkan.yes.ade gang.hehe

nathirah: ape yg terbhaekk.?pemulihan?hehe.bdw hq!