Thursday, January 26, 2012

sos

Ya Allah!Save Our Shelter

kalau rumah wardina safiyyah diuji dengan dimasuki perompak, rumahku diuji dengan kehadiran tidak diundang..SANG BIAWAK! x msl.ngee..ngeri...
tengah lepaking depan tv..umi tiba-tiba beritahu sesuatu dari dapur dengan cara berbisik..tapi kuat. faham?haha..aku dengan abah berlari lah pergi setor dekat dapur tu...nak tengok biawak yang dimaksudkan.eceh.terperanjat ok.buka je pintu nampak dia.tapi ekor je..ekor je dah besar.
aku peluk umi cakap takut2.lepas tu kitaorang ketawa sama-sama bila umi cakap.."best jugak ek nak tengok bomba tangkap"..haha...sama macam fikiran aku!hahahah..

telefon 999. bagitahu apa kecemasannya, nama, alamat, kad pengenalan, dan disambungkan pada yang berkenaan.kalau kes ni...disambungkan pada pertahanan awam. kemudian kami dipesan agar jangan kacau diee...

tungguuu..

tunggu....

dan tungguuu......

akhirnya...sampai jugak..

pasukan penyelamat terus ke setor


sedikit kekecohan berlaku ye semasa proses penangkapan..
video

alhamdulillah..berjaya ditangkap.
.

oleh kerana awak nakal sangat wahai biawak.tangan awak digari!



kaki awak pon!

alala..kakak kesian tengok awak biawak...sorry...




and good-bye....
video

tq kepada pasukan penyelamat yang bertugas.termasuk akak yang baru kerja tu.haha.

Photobucket

6 comments:

Anonymous said...

gambar kene ikat tangan tu comel.hehe.alhamdulillah semuanya selamat.

mirash said...

haha.comel sgt....semua org cakap'ala sayanggg' time tu.haha

mirash said...

alhmdlah...syukur..x kena libas dengan biawak.hehe

ad said...

besar tu bewak...
jual kat Thailand mahal kot...=P

azam said...

hahahaahahahahahaahahaaahahaahah........ syok gak ea tngkp biawak, mcm penjenayah lak natang tu.

mirash said...

tu la psl..terfeeling jd polis pulak jap.haha