Thursday, September 13, 2012

doodling your life!

Bismillah
haii hui...dikala teman-teman lain meng-update blog assignment mereka....saya update blog persendirian.ceh...
Haiya..saya burn out tau!kerja bertimpa-timpa...cobaan betol..!..bukan  sebab aku tak ada perancangan ke hape...memang saya merancang untuk buat last minute pon..sebab saya percaya kalau esok 'mesti /kena hantar' ..insyaallah boleh siap punya...kan2?haha...senang hati ek...mungkin sebab penuh dengan tekanan so..boleh siap.Bak kata lecturer saya...tekanan tu perlu untuk menggerakkan kita..(setuju-setuju...) her her....sekarang?sendiri faced the music lah kan...serabot betul....
jadinya.....relaksasi sangat diperlukan..demi kepentingan emosi dan mental.  kebetulan ada sketch book...
so...sesi terapi pun bermula...terapi ini dipanggil sebagai terapi seni.hak2..pandai2 je kau mira...

Hasilnya?taraaaa....!!




Cantik kan?ceh..bukan tanya "cantik tak?"..memang paksa la ni cakap cantik...
best2..feeling dia best..lupa semua asignment..tapi fokus apa yang aku suka..and lukis kan...jangan sesekali buat benda yang kita tak suka.haha..contohnya aku tak suka mewarna..oleh sebab itu..Noin tolong kakak warna!tq noin...muahx2!

paling aku suka dalam lukisan tu...beg belang-belang.!
beg tu RM50 shj .beli dekat pasar malam cina . tapi pakai duit orang la.ahaha..tq la belanja kite...
kenapa aku suka sangat??sebab boleh pakai 500 kali...50 kali basuh pun tak rosak..letak 50kg baju pon maintain je...aaahh..i love u...dah dekat 5 tahun jugak aku pakai..pergi balik muar..banyak jasa dia...jangan risau beg belang kesayanganku..akan ku bawak kau ikut aku posting.hee.hee.hee.

oh ye..bagi sesiapa yang tengah stressbelajar macam saya kannnn....nah ... "anggaplah ini sume satu ibadah. setiap perbuatan dan langkah kita dlm mencari ilmuNya y luas ni akn dihitung dan diberi ganjaran akhirat kelak" 
kata-kata semangat daripada salah seorang sahabat saya yang nipis.sangat menyejukkan jiwa.
daaaaa..selamat doodling!



Photobucket

5 comments:

CIKGU LILY said...

"anggaplah ini sume satu ibadah. setiap perbuatan dan langkah kita dlm mencari ilmuNya y luas ni akn dihitung dan diberi ganjaran akhirat kelak"
kata-kata semangat daripada salah seorang sahabat saya yang nipis.sangat menyejukkan jiwa.


--> NIPIS? OH DENG!

Anonymous said...

itu gambar cikgu sheikh ke?

Anonymous said...

itu gambar cikgu sheikh ke?

Anonymous said...

itu cikgu sheikh ke?

mirash said...

sgt nipis lili..hahaha..

er..mana satu gmbr cg sheikh pulak.haha..takde2..