Saturday, March 16, 2013

pengantin oh pengantin


aaaaa..saya stress....!saya dapat rasakan betapa tertekanya bakal-bakal pengantin.walaupun boleh dikatakan 'tahu apa yang kita mahu' pada hari bahagia tu...kita berkemungkinan besar tak dapat realisasikan kemahuan kita!ini hakikat!akan banyak la onak duri, cabaran dan dugaan yang datang silih berganti untuk menghancurkan perkahwinan impianmu...uhuuuuu.....

so amirah....dan kepada makhluk-makhluk lain yang suka bertangguh-tangguh ni...sediakan terlebih dahulu perisai-perisai sakti. dah boleh start google kad kahwin, door gift aka berkat, pelamin, baju, tudung, kasut, photographer..bla3..ouh...banyak betul...walaupun tak tahu bila anda bakal berkahwin.haha!

kalau sestress ini lah kan nak membina sebuah masjid...rasa macam nak panggil buruh-buruh paksaan binakan je masjid..ahaks. nasihat saya kepada bakal-bakal pengantin.kena confident dengan baju pengantin tu..walaupun sebenarnya tak seperti yang dibayangkan

hey dikesempatan ini...tiba-tiba nak cakap..saya tak tahu lagi apa saya mahu..tapi saya sangat sure dengan apa yang saya tidak mahu..let me share.!


nampak tak kewujudan bunga rose keras besar-besar belakang pelamin tu? BIG NO.
mula-mula tengok cantik...ini dah macam setiap pelamin pengantin 2012 pakai. erti kata lain sudah jemu.



pelamin bunga kertas yang dilipat-lipat menjadi kipas..adoii....deco ini menurut saya lebih sesuai untuk decoration classroom.

..props seperti ini di photo booth majlis perkahwinan.sepatutnya berada di majlis hari jadi. ^_^


and..last bur not least...kewujudan dj...yang pasang lagu sikit...cakap...pasang lagu sikit..cakap...apekah...cakap pulak tu yang tak masuk dek akal.../dj yang suka mengutuk-ngutuk pasangan pengantin terutamanya patut dihindari.senang cerita tak payah ambil DJ.


ouh sorry banyak sangat kritikan  tajam lagi pedas..haha..peace.tak ada niat lain.sekadar meluahkan pandangan, ;p akhir kata...semua pengantin semua punnn cantik laaaa ;)

Photobucket

No comments: