Monday, November 25, 2013

ayat-ayat cinta


Bismillahirahmanirahim....
kepercayaan...tanpa kita sedar...antara perkataan yang sangat berkuasa...itulah yang diberikan kepada saya oleh salah seorang sahabat saya.  perkataan itu ibarat menghempap bahu...sampai tangan jadi sejuk-sejuk...nak lelapkan mata pon susah...tapi..dengan perkataan tu juga lah saya dapat  kepercayaan yang saya boleh lakukan!ceh.

yeaa...manata rias wajah ratu sehari di hari bahagia adalah tugasannya!
dan inilah hasilnya....pengantin perempuan  anggun berniqab dengan rona ungu...(ayat majalah pengantin sangat kan) 

   
 pandangan kebahagiaan seorang wanita yang telah dicuri hati nya


















   "bagaimana aku mampu hidup tanpa hati..?"
 
..abdul (refer to perantin perempuan...)...mesti kau nak maki kan baca ayat-ayat aku....tak apa..aku dah puas caci maki kau sebab paksa aku makeup kau.haha
kepada abdul (refer perantin lelaki)...jaga kawan aku elok2 naaa...kalau dak.....siapp...satu cendana kejaq hang nanti...




abdul Jalil  + abdul Basit
Baarakallahu laka wa baarakaa ‘alaiyka wa jama’a baiynakumaa fii khoir
Mudah-mudahan Allah mencurahkan keberkahan atasmu dan mudah-mudahan Dia mempersatukan kamu berdua dalam kebaikan

amin.......

*sori..aku buat kau jadi lebih hodoh daripada biasa.padan muka.
Photobucket

No comments: