Friday, July 29, 2011

preparation for 2018

bismillah...
ok...saya tak tahu apa2 pasal bola sepak.so...tak tahu la nak komen defend terok...kadang-kadang bola masuk gol.tapi tibe-tibe bunyi wisel.batal.blur...(ape ar abdillah>?lupe...sebab pihak lawan takde depan die?hah..ape2 lah)...tapi!asal malaysia saya sokong!sebab saya sayang malaysia.wah..dah nak bulan kemerdekaan nih kan. k kalau ada umur...ada rezeki boleh join ultras malaysia n pergi tengok skuad harimau malaya beraksi lagi.hehe....


so..aku dah bersedia dari segi penampilan.eceh.tak percaya?
tengok ni...


inspirasi :harimau malaya.
tiba-tiba kan..org dah abis lawan dah..kehangatan masih dirasai.





tak lama.
5 minit sahaja bagi sebelah mata.haha.amacam?cincai.=p





yang ini fav saya.=)




takut tak?cukup ganas tak?er...





yang ni pula tak berapa nak jadi.haha.hodoh.tak apa..aku cuba lagi bereksperimen.






malaysia syg.takpe.kte x kalah.serikan.kan?kan?hoho.
daaaa....thank you:
ajk makeup kit-->yoyo
ajk dokumentasi-->abdul
ajkkomentar --->fara & ali
pst2...jangan terkezut kalau aku gi stadium nanti pakai maskot harimau.haha.halang aku ok kalau itu benar2 terjadi.hehe
Photobucket

No comments: