Sunday, July 14, 2013

Cik gu Amirah

Bismillah

Saat saya menaip ni....saya telah bergelar sebagai seorang guru :)... alhamdulillah.walaupun sedikit sedih. kerana tidak ditempatkan di Muar....tetapi..saya pasti, insyaallah ini yang terbaik...sebab setiap kali saya berdoa..saya mohon agar ditempatkan di sebuah tempat yang menyenangkan hati saya dan keluarga, rakan sekerja yang baik-baik, majikan yang elok2..dan anak didik yang menghormati saya sebagai seorang guru. saya akan terus berdoa.

Bekerja?sesuatu yang baru buat saya...  minggu ini...genaplah 2 minggu sudah saya berkerja. so far...alhamdulillah.segala urusan dipermudahkan..dipertemukan dengan orang yang baik-baik...senang cerita..belum stress lagi la...hehe....seboleh-bolehnya saya cuba jadikan tempat kerja, tempat yang menyeronokkan. sebab saya tau saya kena kerja berpuluh-puluh tahun.haha, mudah-mudahan rezeki yang bakal saya perolehi diberkati Ilahi.aminn..

1/7/2013 (lapor diri)

as usual..saya datang lambat lagi..lagi dan lagi..untuk melapor diri.
saya selalu lambat atau orang lain yang selalu cepat?hurm...

abah pon join dengar taklimat.haha..sukeeeee...kalau abah tengok amirah mengajar dekat tingkap lagi suka.hee~


" Kasih sayang ayah bonda mengiringi anak - anak tercinta pada hari pertama  pendaftaran ke SKSA 2.   Cik Ateeqah , Cik Ameerah , En Ameerul dan Cik Fareeha.  Hadir dengan semangat baru. Semoga hari pertama yang bermakna ini akan memberikan makna besar buat SKSA 2." 

 terharu dengan ayat ni.sekian.( double E pada nama tu rekaan blogger semata-mata)



tengok tu.. tak menangis macam budak darjah satu masuk sekolah pun ok.hehe

kawan baru.hee~org ganu u olss 

gambar-gambar ni cilok daripada blog sekolah.haha.ada la juga kenangan kan.nak harap hp i...memang gambar hitam putih pun tak dapat.eheh.

kepada kawan-kawan lama pula....yang banyaknya dah diterbangkan ke sabah sarawak.kuat kan semangat keh!mana-mana tempat pon ada cabaran nya tersendiri.khidmat anda diperlukan disana! bukan ke berhijrah itu baik? eceh.yang bercakap...tak dapat posting muar pon dah sedih.hahax..jangan lupa dakuu.sobs2.salam ramadhan.


Photobucket

4 comments:

Anonymous said...

Haha..Cikgu amirah..selamat brtugas

mirash said...

hehe..tq!

byme said...

jadi pujaan budak2 skola rendah le jwpnye :P

mirash said...

pujaan la sgt...